Кава, випита після прийому алкоголю, не тільки не протвережує, але навпаки, підсилює сп'яніння і, навіть може потенційно привести до летального результату.
Як передає GZT, дослідження, проведене центром поведінкових досліджень, виявило, що популярні напої з вмістом кофеїну можуть лише збільшити рівень сп'яніння, а не понизити, як це прийнято думати. Лабораторні миші, яким дали кофеїн після прийому алкоголю, не тільки не продемонстрували яких-небудь ознак протверезіння, а й стали проявляти підвищений рівень тривоги.
«Міф про протверезних властивості кави необхідно зруйнувати, тому що поєднання кави і алкоголю може призвести до дуже неприємних наслідків. Люди, що вживали тільки алкоголь, відчувають себе п'яними і втомленими. Вони охочіше визнають себе п'яними. Ті, хто змішує алкоголь і кофеїн, відчувають себе значно бадьоріше і можуть помилково порахувати себе досить протверезіння для того, щоб керувати автомобілем або ж здійснювати інші дії здатні призвести до потенційної небезпеки », - наводить Daily Telegraph слова професора Томаса Голда з університету Темпл, Філадельфія , США.
Професор Голд проводив дослідження на мишах, запускаючи їх в лабіринт. Миші, які приймали лише алкоголь, були менш неспокійними, більше пересувалися, стикаючись з проблемою запам'ятовування небезпечних ділянок.
Миші, яким окрім алкоголю ввели еквівалент людських п'яти чашок кави були більш неспокійними, рухалися менше і запам'ятовували небезпеку ще гірше.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, що несприятливі погодні умови в Бразилії, Колумбії та В'єтнамі приведуть до дефіциту кави в наступному році і підвищенню цін на ароматний напій вже в перші місяці нового 2010 року.
За даними МОК, за рік, з 1 жовтня 2009 року по 30 вересня 2010 року, світовий обсяг поставок кави складе максимум 125 млн мішків по 60 кг кожен. При цьому, попит на каву за цей же період оцінюється експертами МОК на рівні 132 млн мішків.
Результатом такого дисбалансу між попитом на каву і його пропозицією стане зростання цін на ароматний напій. Ціни на "арабіку" вже збільшилися на 30% з початку 2009 року, в той час як оптова вартість сорту "робуста" збільшилася на 12%.